We zijn kritisch gaan nadenken of we nog voldoende tegemoetkwamen aan de veranderende marktvraag. Gecombineerd met een hernieuwde focus op verschillende doelgroepen besloten we dat alles anders moest. Studioweb heeft ons goed begeleid door voorbeelden aan te dragen en suggesties te doen.
Onze werkzaamheden
Wat heeft Studioweb gedaan?In opdracht van de Henri Willig Groep heeft Studioweb de 7 bestaande websites een nieuwe uniforme identiteit gegeven. Het doel van de opdracht was om meer samenhang te creeren tussen alle losse websites, die onder de vlag van Henri Willig vallen, en er voor te zorgen dat bezoekers makkelijk kunnen navigeren door de verschillende entiteiten. We hebben dit gerealiseerd door één uniform menu boven alle websites te tonen en de echte Henri Willig sfeer/huisstijl terug te laten komen in alle websites.
Cheese and More
In de luxe cadeauwinkels Cheese & More by Henri Willig vindt u een uitgebreid assortiment delicatessen, zoals Henri Willig’s ambachtelijke kazen, kaasdips, mosterd, chutney, confitures en traditioneel bereide nougat. De Cheese and More winkels bevinden zich in Amsterdam (11), Delft (1), Rotterdam (1) en Edam (1).
Polderkaas
Polderkaas is een onderscheidend kaasmerk van Henri Willig. De ware kaasliefhebber vindt in Polderkaas een schat aan interessante smaken en texturen. Polderkaas wordt gemaakt van koe-, geiten- of schapenmelk. Van heerlijk jong en romig tot lang gerijpt en pittig. De kazen van Polderkaas worden gemaakt in de eigen kaasmakerij in Heerenveen.
Hooidammer
Hooidammer is een specialiteit voor de echte kaasliefhebber. Deze heerlijke Hollandse kazen zijn gemaakt van volle melk uit de biologische en biologisch-dynamische melkveehouderij. De geiten- of schapenkaas van Hooidammer is smakelijk op leeftijd of gekruid met bijvoorbeeld basilicum, knoflook en fenegriek. Hooidammer is voor de fijnproever die bewust kiest voor een duurzame en eigenzinnige smaakervaring.
Cheesefarms
De kaasboerderijen van Henri Willig zijn gratis toegankelijk voor een demonstratie kaasmaken of klompenmaken. Jaarlijks komen ruim 1 miljoen toeristen kijken naar het ambacht. Onder andere naar de Jacobshoeve, Alidahoeve en Catharinahoeve.