Tegenwoordig ontvangen mensen gemiddeld vierduizend boodschappen per dag: reclames, e-mails, sms’jes, radioberichten, nieuws op radio en tv, de krant en nog veel meer. Het wordt dus steeds lastiger voor een bedrijf om op te vallen. Gelukkig zijn er nu Social Media waarmee de juiste informatie op het juiste moment bij de juiste persoon aankomt, mits goed ingezet.
Studioweb adviseert over het inzetten van social media als Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest, Google+, en dergelijke. Studioweb verzorgt de opmaak en inrichting van social media-accounts en biedt ondersteuning bij het beheer.
Een e-mailcampagne staat of valt bij een juiste afstemming van de boodschap op de doelgroep. Dan is het wel essentieel om te weten of de ontvangers de nieuwsbrief ook daadwerkelijk lezen. Welke berichten ze interessant vinden en welke niet. Welke artikelen in de nieuwsbrief zijn aangeklikt en genereren extra bezoekers naar de site? Het e-marketingsysteem van Studioweb is een bruikbaar instrument om het gedrag van de ontvanger te monitoren. Met een e-mail nieuwsbrief verstevigt u de band met (potentiële) klanten. Periodiek brengt u uw relaties op de hoogte van relevant nieuws en productaanbiedingen.